Tjenesteytende virksomheter

LEAN metodikken ble opprinnelig utviklet for å skape resultatforbedringer og økt kundefokus innen industri for en fysisk vareflyt. Men metoden har vist seg så effektiv og overførbar at den er tilpasset alle bransjer og sektorer. En rekke virksomheter innen tjenesteytende sektor, med stor bredde fra IKT til Servering og Kollektivtransport, rapporter store forbedringseffekter gjennom sine LEAN initiativ.

Vi har flere konkrete eksempler. Ett er en virksomhet med 2000 ansatte i Norden innen servering som årlig mottar mer enn 2000 forbedringsforslag fra sine ansatte, – og som klarer å implementere 95 % av dem i driften! Med en slik kultur for Kontinuerlig Forbedring blir denne virksomheten litt mer konkurransedyktig hver dag, hele året, år etter år. Ønsker dere mer konkurransekraft gjennom å operasjonalisere Kontinuerlige Forbedringer så ta kontakt med oss. Vi har fokus på å bidra til reelle forbedringer for din virksomhet!

kontaktperson:

John-Are Tharaldsen

Partner/Kursansvarlig

930 08 817
jtharaldsen@kaizen.com